flytta hemifrån?

Ja, har blivit så sugen på det de sista nu.
Flytta in till stan (jönköping) eller till Gbg,
att slippa bo på landet, för tro mig det är inte
roligt!
Men det som lockar mest är ju att få inreda
lägenheten, att få göra precis som man vill!
Tänk va roligt, jag är så töntig att det t.o.m. är
roligt att välja glas och tallrikar osv.

Jag tror att allt detta beror på min pojkväns
flytt och att min syster Linnea har får det så
fint i sin lägenhet. Bara komma hem och
känna att  det här är mitt eget och framför allt
att ingen stökar ner när man inte är hemma.
Det hatar jag, när man varit duktig och städat
och kommer hem så är det en viss syster
som lagt sina saker precis överallt!
Ja då får Hannah panik och tar alla saker
och bokstavligen talat slänger in sakerna
på hennes rum. Ja sen var det faktiskt värre
när den andra syster också bodde hemma,
för då var det ju två systrar som rörde till det.
Såja nog om min städmani.

Idag har jag varit ledig, så skönt så skönt.
Så har faktiskt städat lite:) Men sen var jag
och inhandlade biljetter till julkonserten som
vi ska på nästa lördag. Mysigt, för då kommer
man äntligen i julstämming.
Sen kom min vän Anna / Larsha och vi lagade
mat. Efter maten var det ingen lång vila innan
det var dags för träning.
När vi tränat klart åkte vi hem till Larsha och fick
julkvällsmat med tomtegröt och te.
Vi kollade även på sunes jul, jag kom inte i
julstämmingmen vi eller jag iaf hade himla kul!
Sen var det dags att dra sig hemmåt.


Föresten, idag 4 december har jag och darling
varit ihop i 5 månader!
Dock kommer vi inte vara på samma plats när
det är dags för ett halvår, men jag älskar honom
inte mindre för det!
                                                                          Take care

Kommentarer
Postat av: amanda

hej! okej, men då åker ni ju riktigt snart ju :D coolt! hur många sprutor fick ni ta? vi har nämligen vaccinerat oss mot fyra olika sjukdomar :S försäkringar är fixade också ja... det känns att det närmar sig! hoppas det lugnar ner sig i bangkok helt och hållet, men det ska mkt till om vi inte åker dit :) hehe puss!

2008-12-05 @ 18:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0