Manilla

Hej allihop. sitter i manilla nu. Landade idag senare an vantat. men antligen framme. Kan tyvarr inte logga in pa msn pa denna datorn sa kan inte skicka de mejl jag hade tankt idag. Ville verkligen!
Just nu k\anns det liy\te kampigt, har namligen haft en del motgangar under bade flygning och annat. Men nu ar vi har och hoppas allt blir bra:)

Det borjade med att vi inte fick lamna sverige for att vi inte hade nagon utresa fran filippinerna eftersom vi hade tankt gora det har, men tack vare hjalp fran annas pappa gick det vagen....
Nar vi val kommit till qatar dar vi skulle mellan landa, fick vi vanta bra mycket langre pa att fa lamna flyplatsen an vantat.
Ja val framme i Manilla var vi en del trotta men bestamde oss for att boka planet infor imorgon da vi ska till en o, Palawa.
Ja lat oss saga att det tog oss runt tre timmar, inte riktigt. Och vi vet fortfarnade inte om vi blev lurade av mannen som skulle hm hjalpa oss. Sa det blir en ytterligare spanning imorgon for att se om vi kommer har ifran. Bade Anna och jag kanner oss valdigt trotta och iaf jag langtar hem till familj och Dick!

Jaja dags att duscha och sova nu men ha de gott sa hor jag av mig snart igen.

Och Mamma, Pappa, Klara, Linnea och DICK    JAG SAKNAR ER

                                                                                                                                     Take care

Kommentarer
Postat av: Emma S

Åååå, stackre!! Men jag lovar att ni kommer att ha det skitskönt! Här e det minusgrader och lite mulet...

Ta hand om er därborta!

2008-12-29 @ 16:27:00
URL: http://emmasvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0