Nu är det dags!

Ja, idag kan man väl säga att vår resa börjar.
Idag går nämligen tåget till sthlm, där vi kommer
sova inatt.
Imorgon runt tio går planet mot Filippinerna, Manilla.
Det har kännt som den här dagen aldrig skulle komma,
men nu är det dags.
Jag har verkligen inte varit det minsta nervös, men nu
kan jag knappt stå upp. Undra hur det ska gå när jag väl får på mig
den enorma väskan?!
Älskling kommer hit snart, då får jag både va med han och min familj<3

Ja som sagt är jag enormt nervös samtidigt som jag är
jätte spänd. Men det nervösa får jag bara ta och skaka av mig,
för om drygt fyra timmar åker jag!

Nehe dags att göra det absolut sista!Får se när jag uppdaterar nästa gång.
Men kommer definitivt finnas på resedagboken.


                                                                                           Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0