Rain

Regn idag igen...
Tråkigt som bara den för jag måste nog vara en
vädermänniska. Att mitt humör är som vädret.
Har varit jätte trött idag, fast blev pigg när jag
kom till jobbet, konstig.
Det betyder ju att jag kommer vara konstant glad
i Asien! Sja!
Idag var det jobb igen, men innan dess
var jag i Bankeryd och träffade Michan och
hennes mage:D
Vi åt och bara myste i deras lägenhet.
Första gången jag besökte Michans nya
bostad, mycket mysigt. Det gör bara att jag
vill flytta ännu mer, slippa hålan Habo!

I Helgen var det utgång med flickorna.
Så trevligt var det längesen jag
hade. Var dock lite seg efter att ha
druckit starkvins glögg men boysen kvällen innan.
När något är gott dricker man ju gärna lite mer,
om ni förstår vad jag menar;) haha
Lördagen blev plankstek och bio med my love.
Twilight blev det, bra film faktiskt. Sen var det
raka vägen hem till sängen, eftersom det var
jobb på söndagen.
Efter jobbet kom Anna Wiberg in till staden
och vi gick och fikade. Anna och jag tänkte att
vi skulle ta en julfika eftersom det var första advent, men dom hade ju
ingen julmust, SKAM!!! Så det blev en
vanlig fika haha. Mys att träffa Anna!
Sen var det dags för match, MAIS mot Falun.
Jag säger inget så har jag  inget sagt. (FÖRLUST)
Men efter matchen fick jag iaf träffa min favorit,
så jag var glad.
Det var den helgen det.

                                                                               Take Care


Kommentarer
Postat av: amanda

hej :) okej, det är inte alls de länderna vi ska till, haha :) vi åker först till thailand och sen åker vi vidare därifrån till laos, vietnam och kambodja. flyger till bangkok den 16 januari och vi har faktiskt inte bokat hemresan än, men som längst stannar vi typ 2,5 månad. ni då? när åker ni? pusshaj! :)

2008-12-03 @ 15:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0