The time of my life

Ja, det känns verkligen inte som helg.
Vilket är väldigt skönt eftersom jag jobbar
denna helgen. Så känns som man jobbar en
vanlig dag, men med lite bättre betalt och
det är ju aldrig fel.

Nehe idag har jag som nämt jobbat, slutade
redan halv fyra vilket var mycket skönt.
Plockade upp min syster Klara i staden och
hennes vän Johanna, den bar det raka vägen hem.
När vi kommit hem hade mamma precis gjort klart
maten, så det vara bara att hugga in.
Efter maten hjälpte mami mig med att ordna
recept för min astma medicin som jag behöver
nu när jag ska åka iväg.
Sen var mami och jag hurtiga och begav
oss ut i rusket på promenad. Väl hemma
kikade jag på en film som Sis och Johanna
kollade på, kommer dock inte ihåg vad den hette
men bra var den.
Mycket mer har man inte hunnit idag, mer
än att jag saknar min man.
Är precis en vecka kvar tills vi lämnar hemmet
och beger oss till storstaden. Kommer sakna
folk som skam, samtidigt som jag kommer ha
the time of my life!
Blandade känslor, men mest positivt såklart.
Man kommer ju hem igen, right!  (förhoppningsvis)


Har detta att se fram emot, så står nog ut;)           




 Take care        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0