No more school

Träffat Anna idag, det var mycket trevligt.
Var länge sen jag var på stan så,
det var på tiden. Känns som man aldrig
köper kläder längre. Förr när man gick
i skolan var man  jämt och drälde på
stan, nu använder man ju knappt kläder haha.
Jo klart jag gör, men då är det myskläder till
jobbet sen mys när man kommer hem, så.....
På tal om skola, fy fasiken vad skönt att slippa
det  nu! Längtar inte alls tillbaka, tycker
synd om alla som sitter och råpluggar
såhär innan jul, surt för er!!!

Men som sagt var det gött att gå en sväng idag.
Hittade både kläder till utgången på fredag och
till 25:e.
Ja alla letar kläder till nyår och det är värsta
hysterin, men jag är ju inte hemma på nyår.
Så på sätt slipper jag samma hysteri,
klart man vill ha något fint men det kan
man alltid gå in på gucci eller dior i Manilla
och köpa:) Hahaha.
Nej men serröst blev jag jätte nöjd med
båda kläningarna eller linnerna, välj själv.
Sen blev det lite annat smått och gott,
som ett par skor bland annat.
Planerna för kvällen blir softa, eftersom 
jag fortfarnade känner mig sjuk (hade feber igår).
Ska hem till pälsk och mysa ner mig med
film och nått gott:)






                                                                Några av dagens köp
                              
                         

Den svarta kläningen är för 25:e och den grå/ silvriga
är tills på fredag:) Helnöjd!

 

                                                                                Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0