5 veckor!!!

Ja, idag är det exakt fem veckor kvar tills
Anna och jag lämnar kylan och åker till Asien!
Det har gått otroligt fort, känns som bara några veckor
sen vi bokade flygbiljetterna men det är fem månader sen.
Inget emot snön som har lagt sig nu, tycker verkligen det
är mysigt, men värmen lockar mer!

Helgen har varit lugn, inget speciellt.
Bara träffat Dick eftersom vi inte kan ses
så mycket på veckorna p.g.a. innebandyn.
Då får man ta tillvara på helgerna.
Planerna var egentligen bio, men han
var mest sugen på bond och jag på twilight
eller vad den nu heter haha.
Så vi bestämde oss för att softa hemma i
soffan istället, och det blev minst lika bra!
Idag fick vi dock gå upp tidigt, tar emot när det
är helg. Men så är det när darling ska iväg och lira
innebandy. De möter AIK idag, Lycka till!!!
Väl hemma fortsatte jag min helg med att lägga
mig i soffan, har haft en så fruktansvär huvudvärk
idag. Känns som huvudet sprängs, men tog en
Ipren och det känns som det börjar släppa nu. Skönt!
Funderar på att möta mamma som går från jobbet,
kan vara skönt med en promenad.
Avslutar helgen hemma med en riktig söndagsmiddag
med familjen, MYSIGT!
     
                                           



Take care          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0