Blabla

Myspys igår med min Dick;)
Det blev glass både sorbet mango och
daim glass. Sen blev det en hel del xbox. Men
min darling tycker inte att jag var bra så jag
tror inte han tyckte det var lika kul som jag haha.
Men fick dock skiljas åt vid tio tiden för att han skulle
till Helsingborg och spela match.
Själv åkte jag raka vägen hem för tänkte ta chansen
att umgås med familjen, men istället somnade jag och har sovit fram till två:s
Inte bra... Men jag börjar fundera på om jag har nått
virus eller skit i kroppen. Är ju alltid så trött och
kan sova hur mycket som helst. Fast det kanske bara
är mörkret.
By the way så åker jag om exakt 6 veckor idag!!!
Längtar så fruktansvärt!
Nehe dags att dra sig till mina gamlingar nu.



                                                                                                             Take care

                                            
                                                                                                                          

                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0