Fredag

Härligt härligt med fredag tycker många...
Men själv så väntar en helg med jobb.
Så kan det vara. Men blir dock inte så jobbigt
jobbar 7- 15.30 imorgon och 16-21 på söndag.
Kommer nog klara det galant.
Idag var det bara hem till idol som gällde, ja
det är ungefär det enda roliga på min fredag kväll.
Tråkigt dock att Robin åkte ut. Kan inte fjortis Johan åka
ut eller tråk Anna.
Roligt var också att få träffa Mamma och Pappa:) har saknat dom.
Känns som jag har bosatt mig i Mullsjö(hos Dick) och på jobbet.
Men samtidigt uppskattar jag mer att komma hem nu än innan kanske!

Imorgon fick jag höra att kusinerna kommer hit. Man
ska kanske passa på att vara hemma då så man
får träffa dom. Var ett tag sen nu!
Nej nu får jag nog släpa mig till sängen
ska ju upp snart.

                                                                                                                                       Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0