Jobb

Ja nu sitter jag på jobbet, inte mycket att göra vid den här tiden.
Så tog tillfället i akt att skriva lite.
Idag har jag faktiskt inte hunnit mycket mer än att ta mig hit.
Eller var tvungen att ordna nytt busskort innan tåget gick.
Sen blev det bara en liten promenad innan jobbet började.

Jag har haft en period nu när jag varit så trött och inte orkat göra
något, mer än att titta på film. Men nu känner jag mig mycket piggare,
så blev så sugen på att köra ett pass yoga. Funderar verkligen på att
köpa ett tio kort eller liknande på friskis. Passa på att komma i form nu
innan resan! Haha bättre sent än aldrig.

Jobbar till åtta ikväll sen är det bara 7- 13.30 imorgon, sen är det
helg!!!
Har inte direkt några planer för helgen mer än att träffa darling.
Fick ett sånt ryck idag och blev sugen på att bowla, men Dick
var inte lika exalterad som jag. Vi får se;)
Aja nu ska jag fortsätta att inte göra något en stund, men man
vet aldrig kanske händer något snart. So far so good.

                                                                                                                                                       Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0