Nice!

Ja dags igen, slut på helgen.
Men så skönt eftersom jar har jobbat
livet ur mig, hehe, eller inte.
Men att jobba fredag- måndag är de segaste dagarna att jobba.
När man vet att alla andra är ute och roar sig.....
Men jag fick minsann skoj jag med!
Sen har faktiskt mitt älsk flyttat in i sin
allra första lägenhet! Ojoj vilken man:p
Men nog om honom. Sara ordnade en liten avskedsfest
för oss alla trogna festare. Så roligt att alla kom!
Har verkligen längtat efter en riktig förfest med
alla girlsen.
Sen är det ju nästan alltid de som är det
roligaste på hela kvällen. Men denna gång
var allt trevligt! Well done Sara.



Bilder från saras avskedsfest.
Stumpan ha det gott i Ausie! Åtta månader,
lider med dig Lina som måste vara utan
din man så länge.

  Schteeek! Eller?! 
                         Självklart;) 

Åhh kommer sakna the gang nu när
alla åker iväg. Blir iaf ett år innan vi alla
kör på med våra gamla förfester!
Men den som väntar på nått gott.....

Hoppas på fler bilder inom kort:)


        Take Care
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0