Shit!

Tid att inse att vi åker om drygt 6 veckor!
Jag kan bara inte förstå att det bara är ynka 6 veckor kvar!!!
Längtar så att jag kan spricka. 
Larsha var här för någon minut sedan och vi taggade så 
vi var bara tvugna att skriva packlista. Suget blev för stort att motstå;)
Men det är först när man skriver en lista som man inser hur mkt som ska med
i min lilla rygga. haha. Kommer bli grymt schteekheta. 
Men jag skiter fullstädigt i hur fula vi blir för vi ska till ASIEN och bara
vara lediga i 2 ½ månad. Så so what.

Min grymt fantastiska ryggsäck


Nehe dags att dra till solstickan på personal möte, tråkigt. Men det skiter jag i för jag ska till ASIEN:D

                                                                                                                                                                                             Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0