Start of something new

Tjoflöjt!
Igårkväll runt elva tyckte jag att Larsha skull sova
hos mig, så jag hämtade henne med bilen.
Myspys, det var inte igår man sov över med
tjejerna. Det är verkligen något jag saknar, det gjorde
man alltid förr. Varför måste man sluta med sånt?
Aja det ar iaf inte vi sutat med:D Så vaknade jag i morse av
att någon ligger och tittar på mig, dags att gå upp.
Egentligen var det ju bara bra, tråkigt att sova bort dagarna
man börjar sent.
När vi väl kommit upp och ätit frukost så beslutade vi
att ordna resedagboken.
Så nu alla glada får ni kolla in vår resa när vi är borta!!!
Hannahbjornell
Kommer blir sjukt bra!
Sen var det bara raka vägen till jobbet och,
ja, nu sitter jag här.


För övrigt grym låt
http://www.youtube.com/watch?v=uCqCraRl5lw&feature=related

Check it out



                                                                                                                                          Take care


Kommentarer
Postat av: amanda lindgren

blir så nyfiken på er asienresa! jag åker ju också, den 16 januari. vilka länder ska ni åka till? :) hahah, det skulle ju inte förvåna en om man stöter på någon man känner där borta :D hoppas allt är bra, kram kram

2008-12-02 @ 17:03:03
URL: http://mandalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0