suck

Idag på jobbet var det dags för adventsgudstjänst.
Mm mysigt tänker många, jag med tills jag fick veta
att jag skulle gå i regnet och blåsten till kyrkan!
Så jag och två till fick glatt ta på oss jackorna och
gå ut i kylan, som tur är var det ingen is och snö.
Tur för dig!(nämner inga namn)
Väl framme var det en mysig gudstjänst och
fick träffa min kusse Emma, mycket trevligt!
Sen var det bara att bege sig ut igen, tillbaka
till solstickan. Haha tur bara att jag inte ramlade
i uppförsbacken med rullgrus. Kan tänka mig att
jag såg ut som en nisse som fösöker flytta på ett kylskåp,
det går men det går sakta haha.

Nu sitter jag hos Dick, har varit jätte duktig!
Har lagat mat och fixat med hans tvätt och städat
lite i köket. Han hade tydligen precis städat, men
vet inte om det är så att jag är petig eller om killar
bara inte är lika bra på att städa:p
Så nu sitter jag här och väntar på att lasangen
ska bli klar och att Dick ska komma hem från träningen.
Men tvivlar på att det blir nått gott, det är
nämligen nära till katastrof när jag ska laga mat.
Jaja han bad mig ordna mat och då får han skylla sig själv.

Ikväll kommer Jonas hit och vi tre ska dricka glögg och äta
pepparkakor, julmys!

Imorgon hoppas jag mycet på utgång med tjejerna,
men får se hur det blir med det. Annars får vi väl ta och träffas
lite och bara umgås, var länge sen de. Miss ma girls!


                                                                                         Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0