stress

Nu är jag här igen:p  Kom precis hem, eller ja inte hem,                                                               
kom hem till Dick nu. Var och kollade på Hide- a- lite Mullsjö.
Tyvärr förlust idag igen.
Innan matchen så stressade jag, Anna och Emma för att hinna
dit. Vi hade nämligen träning, en rätt kul sådan om man bortser
från 96: tjejerna. Inget illa mot dom, men man ska inte träna
med en så pass mycket längre nivå. Dom kommer att bli jätte
dktiga, inget tvivel. Men vi får inte ut något av det och vi kommer
aldrig bli bättre om vi ska fortsätta med välgörenhetsträning. 
Innan träningen var det jobbet eller personal möte som gällde.
Inte kul men vi fick iaf winerbröd eller swinerbröd som Marianne 
säger. Vi mumsade i oss både det och tårta som vår löneassistent
Ing-Britt hade bakat för att hon har slutat. Tråkigt när goa människor slutar.
Iaf när vi ätit klart detta plus lite coca cola och fanta kom tandhygenisten.
Kändes sådär bra när hon berättade om hur mycket socker det är
i olika saker och hur farligt det är för tänderna.
Ja, raka vägen hem och borsta tänderna hahaha.  

Sen måste jag bara berätta om den ursöta tanten jag mötte när
jag var på väg till jobbet. Hon hade regnkappa och sånna där
blåa tossor som man har på fötterna på dagis och så. HAHA
Störtskön:D sånt blir jag glad av!
Nehe dags att lägga sig och vänta på att plutten ska komma hem om
sex timmar. Men tur är ju att hans säng är så skön!


                                                                                                                        Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0