Lördag

Hello!
Så skönt att det äntligen är helg!
Är långledig i helgen så har var även
ledig igår. Inte fel det.
Idag blir det bio med Dick , hoppas
jag får som jag vill;) Det brukar ju sluta så iaf!
Annars vet jag inte vad dagen ska bestå av,
men något ska vi nog kunna hitta på.

Faktiskt lite stolt, för igår lagade jag mat!
Lr jag ,Larsha och Dick. Men jag var med
och gjorde vitlökssåsen, som både
Larsha och Dick tyckte om. Så är helnöjd.
Efter maten satt vi och tjötade tills det var
dags för Larsha att gå till jobbet.
På kvällen sen lyckades jag få med Michan
att kolla på innebandy, trots att hon är ungefär
lika intresserad av det som fab 5 är av tjejer.
Men det var roligt att träffa henne plus att Mullsjö
vann i förlängning:D Nu återstår bara den mest
spännande matchen mot JIK imorgon!
Nej nu kommer Dick så måste kila....


Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0