Måndag

Måndag igen:( orkar inte gå till jobbet.
Ska jobba kväll som vanligt, så missar
tränignen denna veckan igen!
Men vi vann iaf i Lördags mot tygriket.
6-5 mycket spännande. 
 

I helgen har det mest varit mys med
darlo. I fredags träffade vi John och Angelica,
så Dick och John stod för maten medans jag
och Angelica satt på varsin stol och tittade på.
Precis så det ska vara;)
Sen spelade vi pratmakarna, men har lärt
mig nu att man inte ska spela det med Dick
för han blir så jävla sur:p

Dick och jag gick upp 08:00 båda två
i Lördags eftersom vi båda hade match.
Han i sthlmoch jag i Tygriket. Det var dock
bara mitt lag som vann.
Efter matchen var dte bara att sova en
timma och direkt in till stan och äta på
Liban Deli:) Eftersom Limpan fyllt
19 var vi tvugna att fira:)






     

Efter maten åkte vi hem till Emma och åt lite
annat gott och spelade spel. Anna vännen mådde
tyvärr inte så bra då ochh fick åka hem:(
När kvällen led mot sitt slut kom Dick och hämtade
mig och Lina. Skjutsade Lina till Bankeryd sen
åkte vi hem till honom.
Söndagen blev lugn, åkte in till stan och köpte
lite grejer till Dicks lägenhet, men sen så blev han
sugen på våfflor så vi köpte det som behövdes
och åkte hem till mig. När vi väl skulle göra våfflorna
var det ingen av oss som egentligen orkade så slängde
nog 3/4 av smeten:p men det lilla vi åt var gott :D


Take care

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Testa o se surare ut än vad jag gör!!!!!!

2008-10-20 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0