Tisdag

Vaknade även idag trevligt, min käraste ringde och väckte mig:)
Undrade om inte han skulle komma och sova hos mig, eftersom
han jobbar natt sover han på dagen. Jag tyckte det lät som ett bra
förslag, så han kom till mig kort därefter. Jag däremot sov inte så
länge eftersom jag bestämt att träffa Larsha. Tog den korta promisen
som krävs för att komma till henne , vi satte oss ned med varsin kopp
kaffe och började bestämma lite saker inför Lördag. Det är nämligen
någon som fyllt 19;)
 
När vi planerat och druckit vårat kaffe bestämde vi oss för en promis i
höstvädret, och det gjorde vi alldeles rätt i, för det var perfekt ute.
Sådär lagom varmt så man inte behöver jacka och sen det bästa av allt
att solen sken!

Kvinnan och jag tyckte att vi gått färdigt, så jag gick hem och där låg den en
varm mysig plutt i min säng. Beslutet var enkelt, det var bara att krypa ner:D
Men sen har jag faktiskt varit duktig idag och lagat mat och tvättat matchkläderna
från helgen:) så lite ordning har det vart på mig.
Nu åkte dock Dick till jobbet och jag får sova själv igen:( 

                                                                                                                                                                                             
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0