Slut på helgen

Attans!!! JIk vann...Det fick ju inte hända!
Men MAIS var bättre i många lägen, men
också det att de gick upp i SSL denna säsongen
är stort. Och MAIS ligger fortfarande före i serien:D
Men sjukt kul att se matchen iaf och min plutt
var jätte duktig!:) haha
Lite roligt var också de små JIK fantasterna, dom skrek
och hade sig. Haha en riktig fröjd måste jag säga.

Före matchen var jag ute och vandrade i regnet med
Larsha och när vi vandrat klart, gick vi hem till henne
och åt mycket god blåbärspaj.. Jag skulle kunna gifta mig
med henne, så gott och med min favorit till, vaniljsås.
Härligt härligt, något inte så härligt är jobb och vaccinationer
imorgon: /  


                                                                                                                      Take Care

Kommentarer
Postat av: Alex

Ey Hannah! Har du oxå blogg.. Götttt ;) Hoppas allt e braaa me dig? Pusss Alex

2008-11-02 @ 16:50:07
URL: http://alexandracederwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0