Hoppsan

Ja hoppsan kan man säga, fick ett ryck i Tisdags och klippte och färgade håret.
Blev lite förändring iaf;) Men var dock inte nöjd med salongen. Först var jag inte nöjd med slingorna, så jag fick komma tillbaka igår också. Men då tycker jag ändå att man ska vara trevlig, och dét var dom inte. Så dit gåt jag inte tillbaka igen!
Men nu är det iaf hyfsat som jag tänkt mig, bara väldigt mycket för kort! Men grejen med hår är faktiskt att det växer:)



Igår var jag även hos Larsha hemma i Habo. Anna W kom även dit och Larsha hade plockat blåbär så vi fick det och fil. Åh va mysigt vi hade! Satt och pratade i några timmar tills mörkret kom och vi tog våra bilar och körde hem.
Idag ska jag äntligen få träffa Michelle och hennes lilla Novalie!!! Har inte träffat den lilla prinsessan sen hon föddes, så det ska bli så mysigt så!
Nej nu får jag ta mig i kragen och gå ner till stranden.

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0