Kräftskiva

Sitter på jobbet framför min bärbara som jag tog med mig för att robin skulle hjälpa mig med ett anti virus program. ja jag tyckte att det kanske  skulle vara bra att ha;) Så fick jag den briljanta idén att skriva lite.
Veckan har varit väldigt lugn, mest jobb. Igår hade vi kräftskiva på jobbet som bestod av kräftor(självklart och obligatoriskt) ,pajer, snappsar, underhållning och allt annat som hör till.
Och ikväll blir det till att fiska egna kräftor, med Dick, Anna och Kalle. Ska bli mycker intressant, har nämligen aldrig gjort det. Men det värsta är nog när dom små liven ska dö. Bara att kasta i dom i det kokande vattnet, Usch vilken hemsk död. Fast dom säger att det inte ska kännas, men å andra sidan, vem har testat?
Får se när kräftskivan blir av sen bara;)

Fick världens bästa nyhet idag. Lina min pingla kommer hem den 30 augusti, kan man bli lyckligare!!!
Ska blir så skönt att få hem dig igen, vi saknar dig något otroligt. Är verkligen jobbigt när man inte kan träffas och prata på rikitig. Sen har det blivit väldigt svårt att få tider som passar så man kan prata p.g.a. tidsskillnaden och att man jobbar heltid. Då har man tyvärr inte mycket tid över till annat.
En annan bra nyhet är att jag får vara kvar här till iaf sista november, Vilket var tur för mig, för vad skulle jag gjort annars?
Hade verkligen ite tänkt på det, aja tur att det löste sig.

Har verkligen börjat sakna mitt ljusa hår nu, trodde verkligen aldrig att jag skulle vilja bli ljus igen. Men när jag ser bilderna så saknar jag det faktiskt.
Men så är det ofta, man vill ha det man inte själv har.

Take care

Kommentarer
Postat av: Anna W

ååh kräftor vad sugen jag blev nu! :)

2009-08-14 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0