Limpan har anlänt!

Oj nu var det ett bra tag sen jag skrev, men varför skriva om man inget har att säga?
Men idag kära vänner har våran älskade lilla Lina landat i sverige efter flera månader i USA!!!Och jag och Larsha kan inte vara gladare:)
Hon var sig lik, lika vacker, söt och glad som vanligt. Har verkligen saknat henne MASA!!!
Så på onsdag är redan en vinkväll inplanerad och ferre på Lördag. Ska bli så trevligt så. Och Lina, jag hoppas allt går bra imon!


Har även spelat en hel del Xbox idag. Dick som säger att jag inte kan. Men jag har minsann köpt mig ett eget spel, så nu kan jag med spela. Tomd raider, verkligen det roligaste spelet jag vet, näst efter the sims 3 då;)

Annars i helgen har det varit firande för Dicks mamma Ingalill och bröllop igår Lördag. Allt var väldigt trevligt och bruden var fantastiskt vacker! Grattis till Elin och Edvard!
Roligast var nog dock i bilen, med Klara och Dick haha. Vilka människor jag umgås med:) Älskar dom!
Imorgon blir det jobb igen efter helgens sköna ledighet. Inte så sugen skall tilläggas, men nödvändigt.

Nej nu sitter jag här redo att hoppa i säng, med boll på huvudet och borttvättat smink, så ser ingen anledning till att vara vaken mer. Sov gött


Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0