Stranden

Torsdag och jag är ledig, inte dumt det.
Och som grädden på moset så är jag ledig idag, vilket passar perfekt med tanken på vädret.
Så idag blir det stranden med Mami och Syrran Linnéa:)
Ska bli så skönt så, Något som inte är så skönt är att jag flyttar hem till Habo nu i helgen.
Vill verkligen inte, så bekvämt att bo i stan så nära jobbet och allt annat som händer.
Men men kanske blir en egen lägenhet snart, Har fått en fix idé att åka upp till Ikea en dag varje vecka, och köpa lite små saker till en eventuell framtida lägenhet,
Sist så köpte jag ett dubbel täcke och lite påslakan och lite annat smått och gått.
Sen var jag påväg att köpa en TV men det får vi ta en annan dag.
Åh nu blev jag sjuk sugen på en egen lägenhet!

Idag ska jag även träffa Angelica från klassen och Sanna:) Ska bli riktigt trevligt!


                                      Min Sanna


Neh nu ska jag ta min handduk och bok och lägga mig och shteeka i solen.


Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0