Bull skit?

Ja igår fick jag en hel del gjort faktiskt. Först så låg vi i parken här utanför och bara shteekte i solen, sen bar det av till Ica Maxi och handla. Efter matpåfyllnad så åkte vi hem och lagade mat, eller jag lagade maten och Dick gjorde cornflakes kakor. Tvivlar dock på att det finns några kvar haha. Sen gjorde jag bullar, tro det eller ej. Dock blev dom skit äckliga, men som jag säger, mästerkockarna måste ju också haft en första gång dom med.
Jaja efter allt ståhej och en massa hjälp med diskandet så tog vi en lite promenad, sen åkte vi hem och åt äckliga bullar och mjölk. Kollade även på en film som gick på TV, faktiskt riktigt bra kommer dock inte ihåg vad den hette.



                                                                                                    Bullbaket




Haha idag på jobbet hände det en massa kul, en bajs historia som jag inte kommer och berätta. Men ett tjafs mellan tanterna kan jag bjuda på. De två tanterna i fråga satt och tjafsade lite, då började den ena tanten ropa "RYBIN RYBIN!!" (Robin). Då skriker den andra tanten "eh håll käften han heter ju för fan ROBIN!"
Haha är man trött så är man...
Efter jobbet idag så var det lite mys för att Emma ska fylla år på onsdag, men var enda dagen som det passade alla.
Så vi träffades alla efter jobbet och gick och åt på ett nytt cafe i stan, vet även inte här vad namnet var. Tog lång tid innan maten kom och speciellt god var den inte heller, men det kanske blir bättre med tiden.
Sen var det bio som gällde, Sommaren med Göran. Haha ja den var rolig! Åh vad jag älskar att gå på bio, tur att det går så många bra nu då:) Skulle kunna gå på minst två i veckan sommaren ut!

  


Take care

Kommentarer
Postat av: Zandra

HAHAHAHA RYYYYBIN ^^

2009-08-07 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0