Sjuk

Japp idag är jag sjuk, eller egentligen har jag varit sjuk i stort sett hela helgen. Men har stått ut och jobbat iaf.
Har även flyttat tillbaka till mitt flickrum igen, eftersom Linnéa ville ha tillbaka lägenhet ;)
Känns dock ganska skönt att vara tillbaka hemma igen och vara sjuk hemma hos mamma haha.
Det är konstigt, varja gång man är sjuk så blir man så mamsig. Det känns alltid mkt bättre när hon är här när man är sjuk. Hm konstigt, men mamma är alltid bäst<3

Har precis haft ett långt samtal med Larsha i mobben, det kändes som jag genast blev lite friskare:)
Ska lägga mig och kolla på någon film som Klara har på sitt rum, eller så får jag väl ta och läsa lite.
Sen kommer Dick och då får vi väl se vad som händer:) Stackars min lilla man som får jobba och slita när  han har ont i halsen.
 Något som verkligen förgyller min tillvaro är att tänka på att min lilla Lina kommer hem  från USA på Söndag!
Åh va roligt det ska bli! Saknar henne massor!





Take care

Kommentarer
Postat av: Limpan

På söndag älskling! Miss U like cracy!

Åhhhhh, jag längtar ihjäl mig!

Krya på dig!

Puss&Kram

2009-08-25 @ 03:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0