19/7

Hemma efter en hel helgs jobb, men även en utgång.
Ja igår blev det en sväng med tösen Rosanna, trevligt men JKPG är en del dött nu förtiden. Undrar vad det beror på?
Iaf så var vi hos mig en sväng efter jobbet och sen drog vi till stan och amor. Det var trevlig men utekvällen blev inte långvarig.Lite efterfest blev det iaf med två trevliga prickar:) Fick dock bara två timmars sömn innan det var dags för att jobba. Men det gick galant och konstigt nog är jag forfarande pigg. Jag som trodde jag var i behov av jätte mkt sömn haha.
Efter jobbet kom Dick och hämtade mig och vi började städa direkt efter gårdagens händelser haha.Ja nu sitter vi här och väntar på tvätten igen. Haha känns inte som jag gör annat än att tvätta och städa:p
Ikväll blir det film och nått gott att äta.

I veckan har jag varit duktig och tränat och sen träffat min underbara lillasyster Klara!
Och imorgon ska jag äntligen få se Harry Potter och halvblodsprinsen!!! Längtar så jag spricker:)
Sen blir det eventuellt IKEA med Anna.






                                                                                            Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0