22/7

Hej hopp...
Sitter framför MTV och har precis ätit fukost.
Tänkte jag skulle ut och springa, egentligen var tanken gymmet men jag bangade.
Igår var vi hos AnnaW och åt och bara pratade hela kvällen. Åh vad jag tycker om mina flickor:)
Sen kom det upp lite olika förslag på vad man kan tänkas göra i framtiden. Och ett av alternativen är riktigt lockande.
Nämligen volontär arbete i antingen Indien eller Afrika. Men vi ska fila lite på förslagen:)
Nej men nu måste jag hoppa i springkläderna innan jag ska iväg till jobbet.
Ja just de, vi ska hha mc kväll med gamlingarna så det blir pommes och hamburgare för hela slanten ikväll!

Mina fina flickor: Anna L, Emma, Anna W




Take care

Kommentarer
Postat av: Anna W

hahah ser ut som jag har världens största mage där ;) haha

2009-07-22 @ 13:28:47
Postat av: Anonym

Vilken bild!!! Ser ju förskräcklig ut ju!!!!

2009-07-23 @ 19:56:49
URL: http://emmasvenson.blogg.se/
Postat av: Limpan

Vilka fina tjejer, mina favoriter : )

2009-07-24 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0