Bättre sent än aldrig


Skulle skrivit igår men tiden bara rann iväg.
Idag har jag varit och solat och varit duktig och förnyat mitt träningskort, så nu är tanken att man ska slimma till det lite hahaha.

I lördags så hade jag och min Dick varit ihop i ett år<3 och det har erkligen gått hur snabbt som helst.
Dagen började med att jag klev upp 06:15 för att sedan ta bilen till jobbet. Jobbade egentligen delad tur men tog ledigt de sista timmarna på kvällne. Slutade alltså tolv, åkte direkt från jobbet hem till Mami och Papi. Dick gjorde oss sällskap och vi åt riktig sommarmat ute på altanen. Sen bagav vi oss "hem" till lägenheten och fixade och donade lite. Sen bar det av till Jensens Böfhus och käkade igen och sen gick vi på bio, transformers. Den var faktiskt riktigt bra men väldigt lång, så det blev rätt sent och jag hade ju som sagt gått upp rätt tidigt. Sen vandrade vi hemåt och mös lite i soffan innan det var dags för sängen.

Igår/söndag så jobbade jag igen men det var faktiskt riktigt skoj. Jobbade nämligen med två riktiga sköningar, Ann- Sofie och Martina. Kom hem tidigare än väntat och lagade mat med Dicken och så kollade vi på nån film, kommer inte ihåg vad den hette. Och så åt vi nog världens godaste glass, himelskröra:)
Nehe nu är det dags att leka husmor och diska, handla och laga lite mat. Tänkte överraska Dick med hasn favorit mat när han kommer hem, nämligen taccos.
Slänger in några bilder.



Puss                                       HAHAHA                    Filmen med vackara Megan Fox





                                          Take care

Kommentarer
Postat av: Linsen

Hej Gumman!

Gud vad ni är söta du och Dick, 1 helt år redan! Jag saknar dig så otroligt mkt, känner ju knappt igen dig i ditt blonda hår heller, jättefint är det : )

LOVE Lina

2009-07-07 @ 02:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0