La salle

Fredag idag och kl är kvart över nio och här sitter jag, helt ensam. Blev precis befriad från fyra killar;) haha
Dick och co. skulle ut ikväll så det var bara att stå ut med grabbsnack. Kom hem från jobbet och hela lägenheten var överfull med killar(lägenheten är ju inte jätta stor). Så nu sitter jag här själv med vinet, men inte helt fel det heller. En hel kväll för mig själv med gott vin. Ska ju ändå upp och jobba imon så är perfekt med en lugn kväll. Frågan är bara om jag kommer kunna sova ikväll, hör nämligen att grannen har fest, så blir nog inte alltför mkt sömn haha.

Började kl 11 idag, men hann med både en promenad och stranden innan det var dags för gamlingarna:)
Imorgon blir en fullspäckad dag, är nämligen så att min kära Dick och jag har varit tillsammans tillsammans ett år imon:)
Börjar jobba kl 7 men slutar redan 12, så efter det blir det en sväng hem till både mig och dicken. Sen ska vi antagligen till stranden om vädret tillåter och sen blir det bio och ut och äta. Inget märkvädigt egentligen, bara det att man vill tillbringa så mycket tid som möjligt tillsammans!<3

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen som går på trean och dricka mitt vin. Hoppas eran kväll blir skön!

                                                     Ps. Tack Emma för det goda vinet på vinkvällen!


Take care

Kommentarer
Postat av: Emma S

Ååå Grattis =) Hoppas att ni haft en mysig dag tillsammans! Puss o kram

2009-07-04 @ 17:39:34
URL: http://emmasvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0