Livets film!


Igår var jag och Larsha,Dick, Petter och Eddie på baksmällan. Fan va rolig den va, måste verkligen se den igen.
Sen finns det massa andra filmer jag vill se nu i sommar. Så typiskt att alla bra filmer ska gå under sommar perioden, antagligen bara för att dom ska ha besökare då också. Men den film jag längtra mest efter är ju självklart Harry Potter!! Haha som det Potter fan jag är. Men har man läst alla böckerna och älskar dom måste man ju se filmerna också, som hiittilss har varit bra.
Annars igår var det inte mer än jobb och en runda på a6 och stan innan bion. Larsha har äntligen tagit sitt förnuft till fånga och bytt till tre;) Nu är det bara Emma kvar.

Idag när jag vaknade så sken solen, hoppas bara den stannar hela dagen.Hoppas ju på att kunna ligga på stranden en stund innan Emmma kommer. Ikväll blir det nämligen after work med flickorna, trots att jag är ledig idag hahaha.






Hoppas alla får en bra dag

                                                                                       Take care

Kommentarer
Postat av: Zandra

Då ska jag nog med se den filmen :O



Men du å jag ska ha dejt å gå på harry, glömm inte de ^^

Pössss <3

2009-07-02 @ 09:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0