Ordning och reda, lådvin på fredag

Jösses vilken helg!
Fredag var utgång med Rosie och träffade sedan Elin och Nattha. Men vilken flopp att gå ut en fredag, jag kände mig som farmor. Men vi fick iaf en trevlig stund hemma hos mig:)
Igår var det lite kalas för Granen hade ju fyllt 20, Grattis!
Så kvällen började med att Anna kom på en fördrink hos mig. Sen traskade vi vidare till Julia.
Väl där blev det en del folk och vi hade jätte trevligt. Sen var det dags att dra sig mot staden, på tåget träffade vi dock en del mullsjö folk. Bland annat min Dick så kvällen tillbringade jag med han, Linus, Petter, Dennis, Sanna och Elin. Var faktiskt en jätte rolig kväll!:)
Idag åkte jag hem en sväng till habo, där jag sitter nu. Sen kommer Dick och hämtar mig så ska vi äta pizza och kolla på Harry Potter fyran och femma. Ska nämligen se den sjätte på torsdag:) Taggad till tusen!
 
Nehe nu vill jag ha pizza!
Bilder kommer när jag anlänt till lägenheten:)


                                                                                               Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0