Polkagris och pannkakor

Har precis ätit pannkakor med hallon sylt och glass på. Det måste man bara ha! Men undrar varför det alltid är så att den första pannkakan går åt skogen? Alltid!
Jaja gott var det iaf:)
Var med en sväng till Gränna idag med Dick, han hade en runda dit så jag passade på att  följa med. Så jag fick köpa polkagrisar. Okej det var Dick som tjatade om det, men jag hittade den godaste, hallon-salt.
När jag vaknade imorse så satte jag på datorn direkt och kollade på Slumdog millionaire. Bra film, men just nu är jag sugen på en riktig må-bra film, så får väl se vad det blir ikväll.

Planerna för dagen är att vi ska hem till Dicks föräldrar och äta och ha det mysigt, sen blir det nog en promenad också. Och imorgon blir det till att fiska. HAHA ja vi får ju se hur det går:)
Undrar bara vart Dicken har tagit vägen? Hmm ja han dyker nog upp...




Min lunch



                                                                                          Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0