Torsdag

Åh va gott det var med sovmorgon idag! Börjar nämligen  tolv idag.
Ännu en ledig helg som väntar och är t.o.m. långledig så är ledig imorgon med!
Så imon blir det nog till och städa och vara duktig, men vi får se hur det blir med den saken.
Igår var flickorna och jag hos Larsha och vi åt spenat och kantarellpaj och kollade på vår allas favorit film, Smala Sussie!
Haha gud vad jag älskar den filmen. Sen efter det blev det en massa tjöt oc h kaffe. Åh vad jag tycker om er flickor!
Innan jag åkte till Anna var jag hemma och besökte mamma,pappa och big sis Linnéa. Men alla var rätt upptagna så jag tog och kollade på 17 again. Haha en riktigt college/tjejfilm, men en må bra film är alltid välkommet.

Nej nu tänkte jag ge mig ut och gå, om det nu iinte börjar regna.



 



                                                                           Take care




                                               



       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0