Underbara väder

Idag är det såklart jätte fint väder ute, när jag har tvätt tid idag. Så istället för att gå till stranden så sitter jag framför datorn och väntar på att tvätten ska bli klar. Kunde varit smidigt, eftersom det finns två tvättmaskiner och två torktumlare. Men självklart så är ena tvättmaskinen sönder. Men men vad ska man göra, jag får iallafall sitta och titta på hyllningen till M.J. på MTV. Sen får jag gå ut i solen:)
Igår var det after work med Anna W, Larsha och Emma. Åh va roligt det är att få träffa sina flickor. Träffade även Jullan och Sarah som var där med sitt jobb;) sköna tanter.
As nice väder, hade regnat till o0ch från hela dagen men på kvällen klarnade det upp och var jätte mysigt.
Blev dock inte en så lång kväll eftersom alla skulle upp och jobba imon utan jag. Men som man säger, underbart är kort.
Nej nu ska jga gå ner och se till tvätten så hoppas jag på lite sol sen:)


                                                 Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0