Trollet

Jag älskar att jobba korta dagar, idag jobbade jag 7-12. Så skönt, då har man hela dagen på sig att göra massa nytta.
Idag så lunchade jag med Anna efter jobbet, vilket  jag aldrig kan göra annars. Jag har nämligen bara en tur där jag slutar 12 på fem veckor. Så idag njöt jag lite extra!
Efter lunchen hämtade jag bilen på Dick´s jobb, och åkte hem och städade lägenheten.  Efter det var tanken att jag skulle ut och gå runt en av sjöarna vi har här. Men nej det började spöregna, så jag tog tag i mitt liv och åkte till ICA Maxi och handlade. Så nu är det fullt i både kyl och frys vilket jag älskar:) Hatar när det är tomt i kylen och man inte kan välja och vraka vad man ska laga till.
Sen köpte jag min och Dick´s favorit glass, Himelskröra, och saltlakrits glass av samma märke. Hoppas att den också blir succé, borde blir det eftersom jag är ett stort fan av lakrits.
Snart dags att börja med maten innan jag ska hem till habo och träffa familjen och sen Anna.

Men måste bara berätta en as rolig grej!
När Anna och jag satt och åt, så berättade hon en historia om en utvecklingsstörd kille. Killen ringer till en av sina assistenter och påstår sig fångat ett troll.(Historien ska tydligen vara sann) När en av assistenerna kommer hem till killen med trollet så upptäcker dom att det är en dvärg han har låst in på toaletten. haha okej bara det är roligt men det Anna kläcker ur sig är " men stackars trollet" och upptäcker inte själv vad hon sagt.
HAHAHA okej det är säkert en sådan grej som bara jag skrattar åt och säger, det var roligare när man var där;)

Jag och min pingla





                                                                   Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0