Söndags bikten...

Wiee vilken helg, men nu är jag helt slut!
Fredagen bestod mest utav jobb, ja hela dagen faktiskt. Jobbade till fyra sen var det dags för vikarie fest.
Så vi klämde in ett stort antal vikarie i min lilla etta, men trevligt var det:)
Lördag/igår så var det (öl)bowling och utgång. Men eftersom Hannah fick lite för mkt av det goda redan på fredagen så skippade jag lördagens utgång. Men bowlingen var väldigt trevlig. Sen satt vi här och förfestade lite innan alla drog ut.

Idag kom Dicks jobbarkompis Daniel hit. Medans killarna åt pizza så lagade jag korv stroganoff, som jag sedan åt. Haha måste bara medge att jag är nog världesn sämsta kock.
Sen hyrde jag och min älskling film och handlade mat. Filmen vi såg var dock väldigt deprimerande och grå, så rekomenderar den inte. Boy a hette filmen.
Nu har jag gjort mig två skagen mackor med tomat på, så hoppas jag det går något bra på TV. Kanske någon film vid nio.

Bilder från helgen






Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0