"Vilse i vassen"

Härliga måndag:) Har varit ledig idag och har gjort en massa skoj.
Gick runt rocksjön idag och när jag gick där, så såg jag en väg som gick genom vassen. Typ som en brädstig, så jag tänkte "va bra en genväg".
Haha shit höll på att gå vilse i vassen och inte komma hem. Men det var bara till att fortsätta gå och till slut kom jag rätt.
Sen kom Anna in till stan och vi gick en sväng på IKEA, men det enda som kom ut därifrån var två skärbrädor hehe.
Sen gick vi in på a6 där vi hittade present till Emma sóm snart fyller 20 och två par skor till mig:)

Efter a6 så träffade jag Zandra och vi gick och åt taccos på tex mex. Gott men rejält starkt, men det är bara gott det:)
Sen blev det Harry Potter med Dick och Zandra. Filmen var under förväntan, men inte så konstigt eftersom boken är sjukt bra!







Take care

Kommentarer
Postat av: Zandra

HARRY <3

Sluta läs böckerna då, så slipper du blir besviken ;)

PUSS:*

2009-07-21 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0