opps

Oj nu blev det så där längesen igen.
Sitter på mitt beloved jobb igen. Är själv mellan 14-16, men det ska nog gå bra.
I helgen har det nämligen varit fullt upp, lite därför jag inte har skrivit.
Fredagen tillbringade jag med mina favoriter Emma och Anna. Vi kollade på film och drog ner en sväng till staden.
Jätta bra film för övrigt, "I taket lyser stjärnorna". Boken var dock bättre, men filmen var riktigt bra med.
I Lördgas så var det 25 års fest för Linnéas Johan, så det var full rulle hela dagen fram till kvällen. Då var det nämligen dags för konfirmation för kussen Anton. Jösses vad stor han har blivit! Efter det var det bara hem och slänga sig i soffan och jäsa efter all tårta. Såg även en film, har dock glömt vilken hahah.
Igår söndag så var jag och Dick på A6 för att finna en dator till mig. När vi väl hittat en som dög åkte vi hem till Linnéas lägenhet och kikade lite på min nyfunna kärlek(och Dicks ;) ). Sedan åkte vi hem till Billy och fick lite smått och gott itll datorn, bl.a. the sims 3.
Idag är det tanken att Dick ska få det att fungera också haha.

Annars har det inte hänt mkt mer i mitt liv, Jo Sara och Tommy kom hem i helgen efter ett antal månader i Australien . Välkommen hem!!!

Annars får ni ha det!                                                                               Take care

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till datorn =) Vad blev det för nån??

Kan du på torsdag??

Puss pusss

2009-06-08 @ 18:51:44
URL: http://emmasvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0