15 juni

Hemma igen efter två vändor hos Anna. Första var tänkt för att shteeka på gräsmattan, men det blåste för mkt. Så istället blev det till att kika på resor och vi får väl se om det blir någon till lördag.
Andra svängen var för att prata med Lina på skype! Åh vad jag saknar kvinnan, men tyvärr så dampade vårat internet så blev inte så långvarigt, men som man säger "underbart är kort".
På väg till Anna den andra gången blev jag påkörd va en liten skitunge hahah. Körde rätt in i mig, tur att han var så liten att han inte hade fått körkort;)

I Lördags var det välkommsfest för att Sara hade kommit hem, jätte kul!
Jobbade kväll men tack vare Zandra fick jag lov att gå lite tidigare. Sen bar det av hem till Johanna och där fanns alla tjejerna! Efter våran förfest bar det av in till stan och in i dimman.
Kul var det och den lyckade kvällen slutade på donken, som vanligt:)

Annars har helgen inneburit jobb. Men idag har jag varit helt ledig, jätte skönt.


Kan inte lägga ut några bilder, datorn vill inte idag. Men det tar vi en annan dag,





                                                                            Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0