Gruset i ögonen en måndagsmorgon

Imorse när jag vaknde upp brevid min älskade, var det inte så frestande att bara stanga av alarmet och bara krype ner under täcket igen. Men nej dags att gå till jobbet, och till råga på allt var det mörkt ute.
Men när man väl är uppe är det inte så jobbigt...
Efter  jobbet var jag duktig nog att gå till friskis och köra ett pass.
Var dock inget roligt medel pass så ser fram emo nästa bräda eller aerobics pass.
Efter träningen kom papi och hämtade mig och vi åkte raka vägen hem.
Nu sitter jag här och väntar på att Dick ska komma och vi ska ha lite kvällsmys.

I helgen var det utgång med jobbet efter den otroligt jobbiga begravningen.
Men kände trots det jobbiga att jag ville vara med när vi hade avskedsfest för Gittan.
Och det var mycket trevligt, tror dock att vissa hade trevligare än andra hahah, Zandra;)
 

                                                                                                                   


Take care




Kommentarer
Postat av: "Zandra"

HAHA, vad har jag gjort (a)

Det var bra att du va med miss angryface ^^

Puss <3

2009-04-08 @ 11:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0