Hemma

Ja nu så är jag hemma i halmen igen. Känns jätte skönt ska jag erkänna.
Kom hem i fredags kväll och redan måndag morgon var jag tillbka på jobbet. Jag som lovat att aldrig komma tillbaka dit, inte för att jag inte tycker om det utan mer för att jag skulle prova på något nytt.
Men av olika anledningar hamnade jag här igen. Dock på en annan avdelning vilket känns skönt.
Lovade ju att berätta om min resa, men tror att jag skippar det. Man kan ju alltid gå in på resedagboken.se och läsa vad vi skrev när vi var där, sök bara på Hannah Björnell.
Bilder kommer jag dock att lägga upp här.
Nu när man är hemma är allt sig likt trots att mycket har förändrats,  men känns skönt att få träffa famlijen, vännerna och Dick!

Nu sitter jag här på jobbet vilket är väldigt sugit, eftersom det betyder att jag ska jobba imorgon kväll med och missar  då Jullans 20 års fest:(
Ikväll har jag inga speciella planer eftersom man kommer hem så sent, så kan det gå när man ingen bil har och måste åka tåg.
 Men nu är det faktiskt bara en halvtimma kvar sen kommer jag ur byggnaden för denna dagen.

                                                                                                         Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0