Malaysia

Ja, nu sitter vi i Malyasia och har for sista gangen packat vara vaskor. Dags att komma hem till Sverige igen:)
Sitter pa flygplatsen och vantar pa att fa checka in sa vi slipper vaskorna, sen vantar tva timmar tax free och sen en resa pa 24 timmar. Nagon som ar avundsjuk?
Ska iaf bli skont att komma hem. Har i Kuala lumpur har vi bara shoppat och det ar aldrig dumt, och hotellet vi bodde pa var lyx om man jamfor med de andra stallerna vi bott pa.
Men imon far jag traffa min familj samt min underbara pojkvan. Dock sa kommer han hem sent pga av en himla skit innerbandy match i sthlm, men men.

Vi var en svang och shoppade aven idag och jag lovade att inte kopa nagot, men sjalvklart kommer jag darifran med
tva par skor. Hoppas bara dom gar ner i vaska, maste nog packa om lite har snart;)
Nehe nu visar datorn att jag bara har tre minuter kvar sa dags att dra mig. Ah langtar till datorn dar hemma...

Syns snart                                                                                Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0