Phuket

Hej...Om det nu ar nagon som laser vill saga. Kan ju inte saga att jag ar bast pa att uppdatera, men jag ar ju faktiskt ute och reser.
Sitter i Phuket eller pa phuket som man tydligen sager(visste inte att det var en o) man lar sig natt nytt varje dag.
Kom hit igar efter att ha varit pa on Koh tao. Ska beratta mer om hur vi har rest nar jag kommer hem.
Nu ar det inte mer an 9 dagar kvar, och ska jag vara arlig kanns det helt okej. Inte alls for att jag har trottnat pa Anna eller pa varmen, men man saknar allt darhemma, familjen, vannerna och DICK jatte mycket.
Har varit jatte skont att vara bort tva manader fran allt jobb och masten man har, men ibland ar det vara en trygghet och det kan man, tro det eller ej, sakna.

Sa sitter har med blandade kanslor, ska bli skont att traffa alla som man saknar sa otroligt men samtidigt som man har det sa skont har!
Nu hoppas man bara att allt loser sig med jobb osv, eftersom det ar svart nu.. men men allt loser sig, det har man fatt lara sig har om inte annat.

Sa om en dryg vecka ar jag hemma igen och hoppas bli lite battre pa uppdateringen!

                                                                                                                                                   Take care

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅååå vad det ska bli skönt att få hem er!

Längtar som en galning ibland! (När mitt liv inte bara består av jobb utan att man kan tänka på nåt annat oxå!) Värmen kommer ni definitivt sakna :P

Ses om några dagar! Puss o kram

2009-03-10 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0