Fredagsmys

Äntligen fredag och helg! Har iofs varit ledig idag, så min helg blev lite längre än vanligt.
Men har iallfall varit lite duktig och köpt mig ett träningskort nu, dags att bli av med semsester överflödet.
Så idag blev det ett bräda medel pass och gud vad roligt det är, har glömt hur roligt det är att träna.
Hade dock världens sämst kondition nu efter tre månader utan träning, jaja bara att kämpa på.
Efter träningen blev det hem och sola lite och sen har jag städat. Så nu sitter jag här och funderar på vad syrran och jag ska hitta på ikväll...hmm blir nog bara softa. Imorgon blir däremot en minst sagt intensiv dag. Dagen börjar med begravning sen blir det att umgås med min bästaste man och sen blir det att fira va Gittan på jobbet, som går i pension.
Så Imorgon blir det sorgligt men förhoppningsvis lite glädje också. 

Tänkte även att jag skulle lägga ut lite bilder från resan, har inte blivit av att jag gjort det än.

Poker med spåmannen ladyboy showen härlig liten kvinna pa stranden
kalle hittade en norsk vän
massage kvinnan
wiee jetski är nya grejen!Skäggmannen från gbg och Mackan



                                                                                                        Dags för räkor och annat gott Take care


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du haft det kul nu ikväll!

Pussokram

2009-03-28 @ 22:20:09
URL: http://emmasvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0