Älskade vänner

Åh så skönt. Har varit ledig idag..Ska jobba hela helgen, men fick iaf en dag ledig. Så idag har jag vart och handlat lite och sedan lagat mat till hela familjen. Sen kom vännerna mina och vi spelade spel och åt hamburgare. Jösses vad spel är underskattat. Vi skrattade så vi kiknade, riktigt kul!
Vi pratade om utgång nästa helg eftersom alla jobbar denna helgen, synd bara att Anna W inte kan komma.
Kollade på gamla bilder från förr;) och gud vad jag saknar när vi tjejer förfestade, kan aldrig bli så roligt som på våra förfester! 

<-- Saknar Limpan!
                               

Imorgon är det jobb som gäller, men börjar inte förens 11 så får sovmorgon. Får dock inte träffa Dick på länge, kommer ju att bli så när han har börjat jobba. Men hellre det än att han går hemma hela dagarna.
Så ikväll ska jag krypa ner i sängen med min bok istället för Dick hahaha.
På tal om något helt annat har jag köpt två par grymt snygga skor, kommer att dyka upp här någon gång kan jag lova:)

Nehe time for bed                                                                              Take care
 

Kommentarer
Postat av: anna w :)

ååh vi måste gå ut snart!

2009-05-31 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0