Beep

Jösses vad dålig jag är på att skriva i bloggen. Men inget roligt att känna sig tvingad.
Idag började jag kl tolv, så hann upp till a6 en sväng innan och köpte en grej till momor.
Dock tänkte jag inte på att alla var lediga idag, så det var en hel del folk och det hade jag inte riktigt tid med.
Hann iaf till jobbet där jag sitter nu, väntar på att zandra ska komma och förgylla min dag:)
Efter jobbet blir det en sväng till mormor och sen träffa hjärtat mitt.

Förra helgen var jag ledig och även denna, är t.o.m. långledig! Veckan har mest bestått av jobb, jobb och åter jobb, men imorgon är jag ledig!
I tisdags så skulle mamma vara så snäll och hjälpa mig att färga utväxten. Vi skulle testa ett nytt sätt, låt mig säga såhär, färgen hade passat till påsk! Ser ut som en lite fjortis i skallen nu..Usch så köpte lite nya slingor idag som jag får ta och fixa imorgon. Klippte även håret och jäklar vad kort det blev, men jag trivs faktiskt i det:) Bild kommer;)
Igår var det bio med Dick, Sara och Glenn. Vi såg state of play som Emelie hade rekomenderat, och den var jätte bra.
Men nu taggar jag för nya Harry Potter filmen som kommer ut 15 juli, är ett riktigt Harry fan!

Nu ska jag gå och fixa en hörapparat som pipper något fruktansvärt, men ni får ha det så bra så får vi se när jag fattar tagentbordet nästa gång.

                                                                                                                                Take care


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, pipande hörapparater e inte roligt =P

2009-05-22 @ 11:19:09
URL: http://emmasvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0