I'm scared of lonely

Då var det måndag och dags att gå till arbetet igen. Efter jobbet så åkte Zandra och jag till house of pain, där hon bokade tid för sin tatu:) Zandra vilken man;) kan bli jobbigt att klä av sig för honom hahah.
Man blir grymt sugen på en till nu när jag var med och tittade ut en åt Zandra. Men en får räcka, ialla fall för ett tag;)
Sen kom Dick och hämtade mig och vi åkte hem till honom en sväg och sedan hem till mig.
Väl hemma lagade vi mat och nu har vi precis varit ute och gått. Jätte härligt väder idag, nu känns det verkligen som sommaren är på gång.

I lördags så var det lungt nästan hela dagen, det enda som hände var att vi skjutsade hem ett par härliga människor från Mullsjö till Habo. Sen kollade vi på "Allt flyter" och åt jordgubbar och melon.

Igår var jag hos Simon, ja inte med simon då utan med Anna, Anna w och Emma. Vi kikade på "freedom writers" och åt ben & jerry, så gott. Skulle kunna bli beroende av denna glass. 
 
   

Haha mat är det bästa jag vet!<3

I'm scared of lonely
And I'm scared of being the only shadow I see along a wall
And I'm scared of the only heart beat I hear beating is my own
And I'm scared of being alone, I can't seem to breathe
When I am lost in this dream, I need you to hold me
I cry at night 'cause my baby's too far to be by my side
To wipe away these tears of mine so I hold my pillow tight
To imagine you I'll stretch your hand looking for mine
Cause I'm lost in this dream, I need you to hold me
I need your break when nobody is around
Cause I'm tired of this emptiness
I think I'm drowning, I can't be lonely
And I'm lost in this dream, I need you to hold me
I'm scared of lonely


                                                                                                                Take care


Kommentarer
Postat av: Zandra

HAHA jasså björnen du tkr jag ska klä av mej för han :O?... ska ju tatta mej på foten nötskal ^ ^.

Iofs... skulle mer än gärna kolla under kläderna på honom ingen mer info ;)



PUSS på dej ditt lilla grottmonster <3

2009-05-31 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0