Baby I can see your halo

Hej, nu var det ett bra tag sen.
Men har haft fullt upp, trots att jag inte vet vad jag har sysslat med hmm.
Under valborgs helgen var jag ialla fall i havedal med Dick, Ingalill och Christer.
På fredagen hämtade Dick mig efter jobbet så åkte vi direkt. När vi kom fram var det bara att
sätta sig i solen och schteeka medans Ingalill och Christer grillade. Vilken lyx!! Sedan bar det av till en klippa
där vi såg solen gå ner.
När vi cyklade hem så ville Dick kolla på fåren, men det var för mörkt så vi bestämde oss för att spela lite yatzy.
Lördagen var det sola som gällde, en stund iaf sen blev det för kallt. Sen var det dags för den
obligatoriska mini golfen, men var en liten anorlunda bana. Det var uppbyggt som en riktigt golfbana,
fast i miniformat med bunkrar och flaggor. Jag som inte är så förstjust i minigolf tyckte att det var jätte kul!
Christer var så säker på att han skulle vinna så han lovade 50 kr till den som slog honom, tur för honom att jag
hade en dålig golfdag haha.
Söndagen var lugn och vi åkte hem ganska tidigt, men vilken mysig helg!!
I veckorna har det inte hänt så mycket, lite utgång med Zandra och lite annat mys med flickorna.
Annars är det jobb, jobb och åter jobb. Men inget i helgen, för då är jag ledig!
Sen är det väl lite planer på g men inget jag kommer avslöja förens jag vet säkert.
 

   


Ikväll blir det myspys med Dickie och grey's som han lovat att titta på med mig ikväll wiee:)

                              


                                                                                                                                             Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0