23/11

Ligger fortfarande i sängen och vet inte riktigt vad som ska hända idag. Är så sjukt slö, och ska nog tillåta mig och vara just det idag. Ska bara ta dagen som den kommer, och inte känna någon press över att vara aktiv;)
Ligger i min nya sidenrock och har precis målat naglarna, glamouröst. Haha nej inte precis.
Hade funderingar på att gå och sola, men så övervägde jag. Är det verkligen värt att riskera att få malignt melanom bara för att se lite fräschare ut? Idag finns det faktiskt brun utan sol som gör susen, istället för att pressa sönder i en cancer burk. Så tog det kloka beslutet att strunta i det. Känns onödigt att öka risken att drabbas av hudcancer, när redan drygt 2000 insjuknar i det varje år. Har redan tllbringat många timmar i solen i år, så jag bör vara extra försiktig.


Sen måste jag säga  GRATTIS ZANDRA, som fyller 20 år idag!
Hoppas din dag blir super bra, tycker om dig tjejen!


Egentligen borde jag fixa en sista grej med det lilla projektet, som snart är klart. Men jag orkar inte, så jag väntar på att Dick ska komma. Så kan vi göra det tillsammans istället.
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och spela lite sims;) Haha






                                                              Take care/ H


Kommentarer
Postat av: zandra

TACK :D

2009-12-05 @ 00:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0