50 års fest

Hann inte skriva nått igår, hade fullt upp hela dagen. Första körde jag pappa till en begravning. Sen så tränade jag och sedan hämtade jag mamma och hennes kollegor, så fick köra mest hela eftermiddagen. Sen var det till att hämta Dick i stan och äta lite snabbt innan det var dags för innebandy, Mullsjö mötte något lag. Och de vann ganska stort, kommer inte ihåg exakt. Sen så följde jag och Dick med Johan hem och kollade på film. Sen blev vi utkastade, för Johan skulle tydligen få till det hahahah, Nej jag skojar!
Vi åkte iaf hem och kollade på mammas pojkar och sedan sov. Nu så är det dags för götet och 50 års fest med alla kusinerna. Så dags för Dick att träffa hela tjocka släkten;)





Bjuder på Agnes med:)





                          Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0